Moje opowiadania są kontynuacją przygód bohaterów książek z cyklu ,,Dary anioła”. Opowiadanie zaczyna się jakiś rok po ostatecznej śmierci brata Clare, Sebastiana. Będą nowi bohaterowie jak i wrogowie. Czy może Valentine miał ucznia o którym nikt nie wiedział? Czy tajemnicze zabójstwa Nefelim się wyjaśnią? Czy miłość wystarczy do przeżyci?

środa, 17 czerwca 2015

Nowy Blog!


Hej! To znów JA!

Mam przyjemność zaprosić was na mój nowy blog! Tym razem będę pisać o trylogii czasu. Akcja będzie rozgrywała się jakiś czas po zdarzeniach w "Zieleń Szmaragdu". 

                        Nowi wrogowie, przyjaciele i przygody.
Czy Hrabia de Saint Germain powróci, a może to będzie Lucy i Paul?  Czy jedno słowo i zdarzenie może zmienić wszystko? Czy Gwendolyn i Gideon to przetrwają? Co będzie się działo po drugiej stronie czasu? 
                                      Dowiecie się wszystkiego TU! 
                                    Zostańcie i bądźcie cierpliwi. ; -)


PROLOG ukaże się niebawem! Mam nadzieję, że się spodoba! 

Czas nie stanie na przeszkodzie miłości.

https://time-joined-us.blogspot.com/


Zapraszam i miłego czytania! 



1 komentarz:

  1. Zapraszam na blog o serialu Shadowhunters. Znajdziesz tu wiele zdjęć zza kulis, informacji dotyczących serialu jak i aktorów itd.
    Link: http://shadowhunters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o komentarzu Nephelim.