Moje opowiadania są kontynuacją przygód bohaterów książek z cyklu ,,Dary anioła”. Opowiadanie zaczyna się jakiś rok po ostatecznej śmierci brata Clare, Sebastiana. Będą nowi bohaterowie jak i wrogowie. Czy może Valentine miał ucznia o którym nikt nie wiedział? Czy tajemnicze zabójstwa Nefelim się wyjaśnią? Czy miłość wystarczy do przeżyci?

poniedziałek, 23 lutego 2015

Oficjalne zakończenie BLOGA!!!!





Hej!!!
Chciałabym wam wszystkim bardzo podziękować za to, że chciało wam się czytać moje wypociny. : -D
Jestem wam za to serdecznie wdzięczna. Zapraszam również na moje inne blogi.

Związane z Darami Anioła:

Dary Anioła - Inna Historia.
http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/

Związane z Trylogią czasu:

Trylogia czasu - opowiadania.
http://trylogia-czasu-opowiadania.blogspot.com/


Tak z innej beczki. Bardzo dziękuję za 12,772 wyświetleń w tak krótkim czasie, przez jaki prowadziłam ten blog, oraz za 112 wspaniałych komentarzy. Nie wiem, ile było najwięcej odsłon w ciągu dnia na po przedniej wersji tego bloga, ale na tym adresie to 228 odsłon.

Będę tęsknić i zapraszam na inne moje blogi oczywiście o ile macie ochotę. Oczywiście będę was informować, jeśli postanowię założyć kolejny blog. Będę tęsknić i żegnajcie. ; -)*



3 komentarze:

  1. Ryczęęęęęęęęęęę <3 Będę tęsknić za tym blogiem !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Upadłaś na łeb czy masz gorączkę? Nawet się nie waż go zamknąć! Jak chcesz pomocy to odpisz na ten komentarz. Ja ci pomogę. Odpisz tylko. Jestem gotowa ci pomagać. Nie odmawiaj. Polubiłam tego bloga. Proszę odpisz. Podam ci mojego maila i wspólnie będziemy pisać tego bloga. Proszę. Nie bój się, jestem całkowicie normalną dziewczyną. Odpisz.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o komentarzu Nephelim.