Moje opowiadania są kontynuacją przygód bohaterów książek z cyklu ,,Dary anioła”. Opowiadanie zaczyna się jakiś rok po ostatecznej śmierci brata Clare, Sebastiana. Będą nowi bohaterowie jak i wrogowie. Czy może Valentine miał ucznia o którym nikt nie wiedział? Czy tajemnicze zabójstwa Nefelim się wyjaśnią? Czy miłość wystarczy do przeżyci?

czwartek, 29 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD !!!




Jeju nie wieżę to już kolejna nominacja do Liebster blog award!!! Dziękuję za nominację  Veronica Hunter autorce bloga  Dary Anioła - Opowiadania, Naprawdę nie wiem  co powiedzieć. Po prostu jestem w szoku. Nie spodziewałam się tego. :)


Dla przypomnienie! Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.



Pytania od Veronica Hunter :


  1. Czemu ta tematyka bloga ?
  2. Ile już piszesz ?
  3. Jaki jest twój ulubiony film ?
  4. Kto jest twoim ulubionym książkowym czarnym charakterem ?
  5. Do jakiego bohatera książkowego jesteś najbardziej podobny/a z charakteru ?
  6. Czy pisanie to twoja pasja czy może hobby ?
  7. Co czułeś/aś kiedy zakładałaś/eś bloga ?
  8. Jesteś osobą głośną czy cichą ?
  9. Dyskoteka z przyjaciółmi czy spokojny wieczór z książką ?
  10. Czekolada czy Vanilja ?
  11. Kto jest twoją ulubioną aktorką, a kto aktorem ?



Odpowiedz:


  1. Po prostu uwielbiam Dary anioła i miałam pomysły na nową historię jednych z moich ulubionych bohaterów.
  2. Szczerze od zawsze coś piszę, ale tego bloga prowadzę od drugiego dnia świąt.
  3. Trudne pytanie. Lubię dużo filmów i nie jestem w stanie wybrać jednego, a wypisywanie wszystkich zapewne zajęłaby mi całą wieczność.
  4. Myślę, że to zdecydowanie Sebastian/ Jonathan Christoper Morgenstern. ; )
  5. Kolejne trudne pytanie, ale sądzę, że to będzie America Singer z kolejnej z moich ulubionych serii książek, czyli Selekcja. (Już nie mogę nazwać tych książek trylogią, skoro w tym roku mają się ukazać kolejne dwie części i kolejna nowelka. : -D)
  6. Raczej pasja.
  7. Pisanie bloga to jakaś forma, dzięki której się otwieram i mogę podzielić się z innymi moją pasją. Więc bardzo się cieszyłam z tego powodu.
  8. Zdecydowanie cichą, ale są sytuacje, w których to ja przegaduję innych. ; -\
  9. Zdecydowanie wieczór z książką. Nie przepadam za tego typu rozrywkami.
  10. Oczywiście, że czekolada, ale tęż lubię Vanillie. ; -)
  11. Jest ich wielu, ale myślę, że to są:

   
  1. Aktorki:

  • Lily Collins
  • Maria Ehrich
  • Jennifer Aniston
  • Jennifer Lopez
  • Jenny McCarthy
  • Kristen Stewart

   
      2.  Aktorzy:

  • Jannis Niewöhner
  • Daniel Radcliffe
  • Robert Pattinson
  • Adam Sandler


Moje nominacje:

  1. Nie jestem Przyziemną, to kim?
  2. "Bo kochać to niszczyć..."
  3. Welcome to City of Bones
  4. Dary Anioła - "Miłość czyni nas kłamcami"
  5. Za Zakrętem
  6. daryaniola1234
  7. Dary Anioła Miasto Anielskiej Miłości
  8. Miłość nie określa się moralnością, czy też nie, miłość po prostu jest-Dary Anioła
  9. Dary Anioła Nienawiść, Zemsta, Miłość
  10. Love Story Of Two Shadowhunters
  11. Clary i Jace, czyli miłość inna niż wszystkie



Moje pytania:


  1. Dlaczego założyłaś/ łeś bloga? 
  2. Dlaczego ten akurat temat?
  3. Jakie są twoje ulubione kwiaty?
  4. Jakie są twoje ulubione gatunki filmów i książek?
  5. Co wybierasz: prawdziwa miłość czy życie w dostatku?
  6. Co najbardziej lubisz w książkach?
  7. Ulubiona postać literacka?
  8. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
  9. Maz rodzeństwo?
  10. Ciekawa książka czy dobra komedia?
  11. Jaka jest twoja pasja?


1 komentarz:

  1. nominuję cię do LBA!!!! więcej informacji na: zrozumiecproblem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o komentarzu Nephelim.